Legendary Eleven
Legendary Eleven on eeppinen arcade-jalkapallopeli, jonka inspiraationa on toiminut jalkapallon kultainen aika 70-luvulta 90-luvulle saakka. Tämä on tuore näkökulma kauniiseen peliin ja tarjoaa sulavaa pelattavuutta ja ainutlaatuisia mekaniikkoja. Kehitä mahtavia pelitapahtumia ja pidä pallo hallussa, jotta voit suorittaa pysäyttämättömiä superlaukauksia. Kokeile onneasi liukutaklausten avulla ja yritä napata pallo ilman, että tuomari puhaltaa virhettä. Luota faniesi tukeen tappioiden kohdatessa tai käytä erityisiä keräilytarroja joukkueen ominaisuuksien parantamiseen. Legendary Eleven on kaikkea tätä ja enemmänkin, ylivetävä, hauska ja helposti omaksuttava jalkapallopeli, joka sijoittuu vanhoihin maailmanmestaruuskisoihin, jotka loivat historiaa ja inspiroivat pelaaja- ja fanisukupolvia. Kampanjatilan pelaaminen avaa tarroja, joita voit käyttää joukkueesi ominaisuuksien tehostamiseen tai moraalin parantamiseen, ehkä jopa muiden erikoisetujen hankkimiseen. Valitse 36 joukkueesta täynnä mahtavia kampauksia, viiksiä ja legendoja lyhyissä shortseissa. Johda joukkue kunniaan ja voita maailmanmestaruus!