Layers of Fear + >observer_ Bundle
Layers of Fear + >observer_ -paketti sisältää kaksi palkittua Bloober Teamin kauhupeliä. Layers of Fear: Masterpiece Editionissa astut mielisairauden riivaaman taidemaalarin ajatuksiin ja kuljet hänen alati muuttuvassa kartanossaan yrittäen samalla luoda todellisen mestariteoksen. Ladattavassa lisäosassa palaat taloon taiteilijan tyttärenä, joka seuraa isänsä jalanjälkiä ymmärtääkseen tämän motivaatioita. Pelaa neuraalipoliisin etulinjassa toimivaa tarkkailijaa vuoden 2084 Puolassa. Hakkeroi mielisairaiden rouheita ajatusmaailmoja ja tutki syrjäytyneen poikasi avunpyyntöä tarinoita pursuavassa ja tulevaisuuden todellisuutta kuvaavassa retro-kyberpunk-maailmassa.