Lawn Mowing Simulator: Landmark Edition
Koe Lawn Mowing Simulatorissa ruohonleikkuun kauneus ja yksityiskohdat brittiläisellä maaseudulla. Ainoa simulaattori jossa käytössäsi on autenttinen ja laaja kattaus aidon maailman ruohonleikkureita arvostetuilta valmistajilta (Toro, SCAG ja STIGA) samalla, kun hallitset leikkuubisnestäsi. Dino Safari avasi ovensa vuonna 1994 hyödyntääkseen yleisön kiinnostusta kaikkea esihistoriallista kohtaan, ja se jatkaa toimintaansa vielä tänäkin päivänä. Sieltä löytyy neljä pääaluetta kahdeksalla dinosauruksella, joiden ympäristö kaipaa hoitoa… jos olet tarpeeksi urhea! Britannian hienoimmat muinaiset alueet kaipaavat leikkuuta! Löydä neljä uutta kohdetta: The Royal Stones, Druid Tor, The Ancient Aurochs ja Aurochs Hill. Niiden perintöasemasta johtuen vahingosta saa suuret sakot, joten leikkaa varoen!