Lara Croft and the Temple of Osiris Twisted Gears -paketti
Twisted Gears -paketti lisää peliin uuden haudan Laran ja hänen kumppaneidensa tutkittavaksi, ja se sisältää myös Original 1996 Lara Skin -ulkoasun, joka herättää nostalgian tunteita Laran ensimmäisistä seikkailuista, sekä sormuksia, amuletteja ja Cluster Bomb Launcher -aseen.