Lara Croft and the Temple of Osiris: Season Passin eksklusiivinen sisältö
Season Passin eksklusiiviseen sisältöön kuuluu viimeisimmän Tomb Raider -pelin inspiroimia ulkoasuja sekä laaja arsenaali tehokkaita aseita, sormuksia ja amuletteja.