Lady & Trish -asupaketti
Nauti nostalgian huumasta Ladyn DMC3-asun myötä ja näytä kuninkaalliselta Trishin Gloria-asun avulla. Tässä paketissa on 1 asu Ladylle ja 1 asu Trishille.