Ladattava Liikekannallepano-pakkaus
Älä osta, jos omistat VIP Passin, sillä sinulle ilmoitetaan pelissä tästä latauksesta. Älä anna senttiäkään periksi uusissa moninpelikartoissa: "Veritie", "Luutarha" ja "Terminaali" (Valtaus). Niiden lisäksi tarjolla on uusi, rajoitettu pelimuoto, "Asemestari", joka testaa todelliset sotilastaitosi.