Ladattava Haven-pakkaus
Päivityksen tarjoaa MAXIM! Se sisältää “Haven”-moninpelikartan ja “Teloitus”-tilan. Mukana tulee myös verkkopelien matchmaking-toiminnon vaatima yhteensopivuuspäivitys.