Kylä täynnä jalokiviä (200)
200 Battle Ages -jalokiveä (päävaluutta) Kasvata Battle Ages -kassaasi jalokiviä ostamalla. Jalokivien avulla voit saada rakennusurakan päätökseen välittömästi ja vahvistaa puolustusvoimiasi!