Kunta täynnä jalokiviä (550)
550 Battle Ages -jalokiveä (päävaluutta) Kasvata Battle Ages -kassaasi jalokiviä ostamalla. Jalokivien avulla voit saada rakennusurakan päätökseen välittömästi ja vahvistaa puolustusvoimiasi!