Kunoichi Dizzy - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
VAROITUS: Et voi käyttää tätä sisältöä ellet omista "Dizzy" sisältöä. Sinun TÄYTYY omistaa Dizzy sisältö käyttääksesi tätä ulkoasua Awesomenaut Assembly pelissä! Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Dizzy hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Tämä premium-ulkoasun kanssa tulee täysin uusi ja kustomoitu äänisetti.