Kung Fu Panda
Päästä sisäinen MAHTAVUUTESI valloilleen Dreamworksin Kung Fu Panda -lisäsisällöllä! Opi kung fun salat Pon ja Hurjan viisikon rinnalla Jadepalatsissa. Potki, lyö ja rynni läpi seikkailukartan, jossa kohtaat taisteluita, elokuvista tuttuja eeppisiä mättöjä sekä moninpelitilan hauskanpitoon!