Kokeneiden paketti 2
Rekrytoi riveihisi räjähtävän raju legendaarinen sotajoukko Gorgotha ja avaa myyttinen voiman orbi, jolla teet valitsemastasi sotajoukosta heti kaikkivoipaisen! Lunasta kaikki tämä ja paljon muuta Advanced Pack 2 -paketilla. Advanced Pack 2 -paketin sisältö: 1 Gorgotha 65 jalokiviavainta 220 000 kultakolikkoa 10 000 sielua 1 voiman orbi Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden.