Kokeneiden paketti 1
Rekrytoi riveihisi hurja ja ketterä eeppinen sotajoukko Varjometsästäjä ja avaa tärkeät viisauden ja ylösnousemuksen orbit, jotta saat joukoistasi todella kaiken irti! Lunasta kaikki tämä ja paljon muuta Advanced Pack 1 -paketilla. Advanced Pack 1 -paketin sisältö: 1 Varjometsästäjä 2 viisauden orbia 2 ylösnousemuksen orbia 30 jalokiviavainta 100 000 kultakolikkoa Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden.