Klonoa Phantasy Reverie Series
Klonoa on sivuttain etenevä 3D-toimintapelisarja, jonka julkaisun Namco aloitti vuonna 1997. Pelissä Klonoa-niminen hahmo lähtee matkalle pelastamaan maailmaa. Peli sijoittuu omaleimaiseen maailmaan, jossa on lukuisia omintakeisia hahmoja. Pelisarjan ensimmäisen pelin 25-vuotispäivän kunniaksi julkaistava Klonoa Phantasy Reverie Series sisältää pelit Klonoa: Door to Phantomile ja Klonoa 2: Lunatea’s Veil. Pelien maailmat ja pelilliset elementit ovat säilyneet samana, mutta pelin ulkoasua on kohennettu. Peleihin on myös lisätty vaikeustason säätö helpottamaan ensikertalaisten taivalta. Nauti nostalgisista hetkistä uudessa parannellussa Klonoassa. Sisältö: ・pääpeli ・Klonoa-asukokonaisuus: Moo Costume Set Klonoa-asukokonaisuus: Moo Costume Set Tällä asulla hahmon voi pukea vihollishahmo Mooksi. * Pelielementtejä, sisältöä ja yksityiskohtia voidaan muuttaa ilman ennakkoilmoitusta. * Asusisältö lisätään pääpeliin. * Bonussisältö voidaan julkaista erikseen myöhempänä ajankohtana. * Lataamisen jälkeen bonussisällön voi ottaa käyttöön valitsemalla Options-kohdasta Costumes.