Klassinen Duke ja klassinen Cobra Commander -hahmopaketti
Saat kaksi uutta hahmo-olemusta, jotka perustuvat 80-luvun ikoniseen piirrettyyn! Tällä paketilla saa käyttöön klassisen Duken ja klassisen Cobra Commanderin.