Klassinen Black Panther -paketti
T’Challan alkuperäistarinan uudessa kerronnassa Black Pantherin ja hänen siskonsa Shurin on vältettävä kaaosta, joka seuraa heidän kotimaansa Wakandan valtaamista, ja pelastettava äitinsä kammottavan Klaw'n kynsistä. Tämä paketti sisältää 9 pelattavaa hahmoa ja uuden ajoneuvon!