Kissanaisen kosto
Tarina sijoittuu Arkham Knightin tapahtumien jälkeiseen aikaan. Tässä tarinapaketissa hiivit yössä Kissanaisena, kun hän etsii keinoa kostaa Arvuuttajalle. Sisältää 2 AR-haastekarttaa.