Kirstu täynnä tokeneita - 6,400
Pidä hauskaa ainutlaatuisella kirstulla täynnä tokeneita Tokenit ovat Disney Speedstormin pelivaluuttaa, jota voi hankkia ilmaiseksi suorittamalla tavoitteita pelissä tai ostamalla oikealla rahalla. Ne eivät ole kausipohjaisia, ja niitä voi kerätä. Niillä voi myös hankkia esineitä kaupasta.