Kingdom of Arcadia
Löytääkö Sam kotiin jouduttuaan isänsä pelihallikoneen sisälle? Sam on aivan tavallinen lapsi joka pitää videopeleistä. Myös Samin isä pitää vanhoista peleistä, mutta kun Sam kokeilee isänsä vanhaa pelihallikonetta, hän joutuu yhtäkkiä sen sisälle, päähahmoksi omaan pikseliseikkailuunsa. Mutta pääseekö hän enää kotiin? Auta Samia poistamaan Arcadian päälle langettu loitsu ja palaamaan turvallisesti kotiin ennen kuin on liian myöhäistä! Arcadian kuningaskunta on metroidvania, joka ulottuu viidelle tasolle, joista jokaisella on useita tehtäviä. Sam kohtaa monenlaisia vihollisia, valtavia päävihollisia ja muita esteitä pikselöidyssä retroseikkailussa. Onneksi hän voi kehittyä uudelle tasolle ja ostaa uusia varusteita kaupoista selvitäkseen edessä olevasta, pelottavasta seikkailusta!