KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind
Re Mind kertoo toisen tarinan, joka paljastui KINGDOM HEARTS III -pelin huipennuksessa. Sora on vannonut pelastavansa Kairin. Hän matkustaa Keyblade Graveyard -hautausmaalle hetkeä ennen lopputaistelun alkamista. Siellä Sora jäljittää seitsemän Valon vartijan sydämet vailla ruumiillista olemustaan. Kokiessaan näiden aiemmat taistelut Soralle paljastuu totuuksia, joita hän ei olisi osannut kuvitellakaan. * Sisällön käyttöön tarvitaan KINGDOM HEARTS III -pelin jälleenmyyntiversio. Muista myös asentaa viimeisin pelipäivitys. * Tämä tuote ei sisällä konserttivideosisältöä eikä sitä voi ostaa erikseen. Kun olet ostanut tämän tuotteen, voit katsoa konserttivideosisällön vain ostamalla myös KINGDOM HEARTS III Re Mind + Concert Video -tuotteen täydellä hinnalla.