KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind + CONCERT VIDEO
Re Mind – KINGDOM HEARTS III -pelin huipennuksessa paljastunut toinen tarina. Sora on vannonut pelastavansa Kairin. Hän matkustaa Keyblade Graveyard -hautausmaalle hetkeä ennen lopputaistelun alkamista. Siellä Sora jäljittää seitsemän Valon vartijan sydämet vailla ruumiillista olemustaan. Kokiessaan näiden aiemmat taistelut Soralle paljastuu totuuksia, joita hän ei olisi osannut kuvitellakaan. Tähän sisältöön kuuluu video 30.11.2019 järjestettävästä KINGDOM HEARTS Orchestra –World of Tres– -konsertista. * Sisällön käyttöön tarvitaan KINGDOM HEARTS III -pelin jälleenmyyntiversio. Muista myös asentaa viimeisin pelipäivitys.