KINGDOM HEARTS Melody of Memory (International)
Nauti KINGDOM HEARTS -sarjan musiikista aivan uudella tavalla! Melody of Memoryssa on yli 20 hahmoa, yli 140 musiikkikappaletta ja verkkomoninpeli. Uppoudu KINGDOM HEARTS -sarjan musiikkiin ja muistoihin. Pelaa KINGDOM HEARTS -sarjasta tutuilla hahmoilla, kuten matkasi varrella apuaan tarjoavat vierailevilla Disney-hahmoilla. Laaja valikoima KINGDOM HEARTS -sarjan ja Disneyn musiikkia. Kokoelma sisältää yli 140 kappaletta. Lähde musiikin täyttämälle matkalle, jonka rytmipohjaista toimintaa säestävät ikimuistoiset sävelet.