Kingdom Come: Deliverance - The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon (Windows)
Rakastetun nuoren sir Hans Caponimme sydän on halkeamaisillaan valtavasta kaipauksesta... hänen uusinta ihastustaan kohtaan. Kingdom Come: Deliverance -pelin toinen lataussisältö "The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon" keskittyy suosikkihahmon yrityksiin riiata kauneinta koskaan näkemäänsä neitoa. Menestys ei ole kiinni pelkästään hänen omista taidoistaan kosiskelussa. Hänen luottomiehenään sinun, Henryn, osana on varmistaa, että rohkean sir Hans Caponin lemmenseikkailuilla on onnellinen loppu! Tämä on kolmea uutta tehtävää yhdistävä päätavoite. Niissä joudut paitsi lukemaan rakkausrunoja, järjestämään yöllisen tapaamisen ja pitämään raivostuneen teurastajan aisoissa, myös soluttautumaan verenhimoisten maantierosvojen leiriin, kaivamaan ylös ruumiin, osallistumaan noppaturnajaisiin, tutkimaan murhaa ja... tuota... kenties tekemään muutaman. Kaikki tapahtuu tietenkin rakkauden nimessä!