Kingdom Come: Deliverance II
Ennakkotilaa nyt, niin saat The Lion's Crest -bonustehtävän. Kingdom Come: Deliverance II on jännittävä toimintaroolipeli, joka sijoittuu sisällissodan melskeisiin 1400-luvun Böömissä. Pelin päähenkilö Henry on Skalizin kylässä asuva tavallinen mies, joka päätyy tekemään epätavallisia asioita. Kun Henry lähtee etsimään tarkoitustaan kauniissa mutta julmassa keskiaikaisessa maailmassa, pelaaja saa tehdä hänen saappaissaan eeppisen koston, petoksen ja oivallusten matkan vaatimattomasta sepänpajasta aina kuninkaan hoviin asti. Avoin pelimaailma rehevistä metsistä keskiaikaisten katujen vilinään tarjoaa puitteet unohtumattomalle seikkailulle, jossa riittää toimintaa, jännitystä ja ihmeteltävää. Tarina rakkaudesta ja kostosta Pelaaja ohjaa nuorta Henrya, joka on päättänyt kostaa murhattujen vanhempiensa kuoleman. Yli viisi tuntia upeita välianimaatioita kuvittavat Henryn tarinan nuoresta soturista kapinalliseksi, joka uhmaa jopa Unkarin kuningas Sigismundia. Matkallaan Henry kohtaa suuren joukon muita kiehtovia hahmoja ja unohtumattomia seikkailuja. Aito roolipelikokemus Pelaajan teot muokkaavat Henryn kohtalo ja tapaa, jolla maailma suhtautuu häneen. Pelihahmon ulkomuotoa, taitoja ja varusteita voi muokata vapaasti, ja pelaaja voi reagoida ympäröiviin tapahtumiin eri tavoin. Ainutlaatuinen toiminta – pelissä päästään esimerkiksi takomaan ja ampumaan jousella – imaisee mukaansa ja kutsuu pelaajan jättämään jälkensä eloisaan Itä-Eurooppaan. Keskiaikaista elämää Uskomattoman autenttisesti toteutettu 1400-luvun Böömi kannustaa tutkimaan kiehtovaa aluetta aivan uudella tavalla. Vilkkaiden kaupunkien lisäksi pelissä on maaseutualueita, joita värittävät tavernat, kylpylät ja linnat, ja laajassa maailmassa vastaan tulee niin talonpoikia kuin aatelisiakin. Vereviä ensimmäinen persoonan taisteluja Reaaliaikaiset taistelut heräävät ruudulla eloon kouriintuntuvalla tavalla. Valittavissa on laaja valikoima erilaisia aseita ja taistelutyylejä. Pelaaja voi edetä jalan, hevosella tai hiiviskellen ja erikoistua niin taidokkaaseen miekkailuun, brutaaliin astaloiden heilutteluun kuin kuolettaviin pitkän kantaman iskuihin.