Kingdom Come: Deliverance II Gallant Huntsman's Kit
Metsästyskausi on alkanut – eikä sitä kannata jättää välistä. Oletpa sitten jahtaamassa vanhempiesi murhaajia tai riistaa metsässä, nyt voit hankkia siihen täydellisesti sopivat varusteet ja asusteet Gallant Huntsman's Kit -varustepaketilla. Tähän varustepakettiin sisältyvät esimerkiksi St. Hubertin metsästyshattu, Artemiksen varsijousi sekä tyylikäs Nimrodin metsästystakki. Se on aivan ehdoton valinta jokaiselle metsästäjien aateliin halajavalle.