Kingdom Come: Deliverance - From the Ashes (Windows)
Kingdom Come: Deliverancen ensimmäinen ladattava sisältö esittelee aivan uudentyyppisen seikkailun! Sinulla on tilaisuus osallistua täysin uuden kylän rakentamiseen ja saada ensikäden kokemusta uuden asutuksen luomisesta. Sinun on vasta nimitettynä voutina päätettävä, mitä rakennuksia pystytetään ja keitä ihmisiä sinne tuodaan. Sinun on myös ratkaistava kyläläisten välisiä riitoja. Jokainen rakennus on ainutlaatuinen ja sisältää omat laajennuksensa sekä materiaali- ja työntekijävaatimuksensa, joten joudut tekemään vaikeita päätöksiä. Voudin osa ei ole helppo, mutta hän voi silti pitää hauskaa kovan työpäivän jälkeen. Hanki itsellesi yksi uusista hevosista ja käy ratsastamassa sillä, heitä noppaa kokeneiden pelaajien kanssa paikallisessa tavernassa, testaa taitojasi monia taitavia vastustajia vastaan taisteluareenalla tai lepää mukavasti kalustetussa talossasi.