Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards (Windows)
Rattayn tiet eivät ole turvallisia, joten sir Radzig Kobyla palkkaa apuun vanhan tuttavansa, köyhän mutta ovelan, paroni Kuno of Rychwaldin ja hänen pahamaineisen palkkasoturijoukkonsa. Radzig lähettää Henryn opastamaan joukkoa ympäri aluetta... ja pitämään nämä ongelmia etsivät soturit kurissa. He lähtevät partioimaan provinssia ja huomaavat pian, että Radzigin vahat veriviholliset ovat palanneet maksamaan kalavelkoja. Vastakkaiset joukot iskevät vuorotellen, mikä kärjistyy lopulta vääjäämättömäksi yhteenotoksi.