Kingdom-aarrekokoelma
Aarrekokoelma sisältää Kingdom Two Crowns, Kingdom Two Crowns: Norse Lands DLC ja Kingdom: New Landsin. Kingdom-sarja on sivulle vierivä 2D-mikrostrategiapeli, jonka minimalistinen tunnelma on paketoitu kauniin moderniin pikseliestetiikkaan. Pelaa kuninkaana tai kuningattarena ja astu proseduraalisesti luotuun maailmaan, jossa voit ylläpitää kuningaskuntaa ja värvätä uskollisia alamaisia saadaksesi sen kukoistamaan. Suojele valtakuntaasi öisin ahneilta olennoilta, jotka yrittävät varastaa kolikkosi ja kruunusi, ja tutki lähiympäristöä löytääksesi omituisia ja kryptisiä artefakteja kuningaskuntasi avuksi.