Kinect-megapaketti: 4 peliä yhdessä
Ota kaikki irti Kinectistä ja hanki 4 peliä yhdessä siistissä paketissa! Muutu sankariksi Kung-Fussa! Mäiski kristalleja musiikin tahtiin Beatsplosionissa! Pelasta maailma söpön mustekalan kanssa Squid Herossa! Räjäytä palloilla kuutioita Boom Ballissa! Kaikki pelit ovat luomutuotantoa Virtual Air Guitarin tunnetulla Kinect-osaamisella.