Kilpavene konekiväärillä
Puske mediciläisten aaltojen halki Mugello Delphino GLF -pikaveneellä, joka on varustettu hienoilla harjatuilla italialaisilla nahkaistuimilla ja kahdella huomaamattomalla konekiväärillä.