Killing Floor 2 - Armory -kausipassi 2
Laajenna Zedien tuhoamiseen tarkoitettua asekokoelmaa Killing Floor 2 -pelissä Armory Season Pass 2 -kausipassilla! Tehokkain tapa saada välittömästi käyttöön kuusi vuonna 2022 julkaistua asetta ja molemmat vuonna 2023 julkaistut aseet. Paketin sisältö: Reducto Ray, Sentinel, G36C Assault Rifle, Blood Sickle, HV Storm Cannon, ZED MKIII, S12 Shockgun ja uusi MG3 Shredder! Jokainen asepaketti sisältää 5 ainutlaatuista asemallia!