Killarney International Raceway, South Africa (Rallycross Track)
Killarneyn rata sijaitsee Kapkaupungissa, ja se lisättiin WRX-kalenteriin 2017. Ensimmäisen kilpailun voitti PSRX:n Johan Kristoffersson erityisen toiminnantäyteisten semifinaalien ja finaalin jälkeen. Radalla on nopea ja leveä ensimmäinen mutka, joka kiristyy hankalaan tekniseen osioon, suureen hyppyyn ja supernopeaan šikaaniin kierroksen lopussa.