Kid Ball Adventure
Pompi läpi 100 huoneen, jotka ovat täynnä vaarallisia ansoja ja kieroja vihollisia ja pelasta kadonnut rakkaasi! Astu pomppivien pallojen ja taikalinnojen fantasiamaailmaan Kid Ball Adventuressa, 2D-tarkkuustasopelissä, jossa riskien tasapainona ovat suuret palkinnot! Ota Kid Ball hallintaasi hänen jahdatessaan niitä, jotka vangitsivat hänen rakkaansa, petollisten linnavankityrmien läpi. Ohjataksesi Kid Ballin voittoon sinun on voitettava 100 haastavaa tasoa, jotka ovat täynnä ansoja ja tappavia vihollisia, pomppimalla piikkien yli ja käyttämällä tehostetykkejä hyödyksesi! Paikanna avain ja avaa uloskäynti siirtyäksesi seuraavaan pelottavaan vaarojen kammioon! Kid Ball Adventuressa on normaali tila, jossa vaiheita voi yrittää uudelleen niin monta kertaa kuin on tarpeen, mutta seikkailu ei pääty siihen! Time Trial -pelitila odottaa todellisia pelimestareita, ja se tarjoaa Classic-, No Death- ja Hell Day -versioita, jotka pistävät taitosi koetukselle. Kid Ball Adventure tarjoaa säädettävän vaikeusasteen, söpöä pikselitaidetta ja upeaa alkuperäistä musiikkia, joiden ansiosta hyväsydäminen tasohyppely sopii niin arkipelaajille kuin haastetta ja pikapeliä kaipaaville!