KHEMRI
Khemrit pelasivat ensimmäiset Blood Bowl -ottelut slanneja vastaan yli 8 000 vuotta sitten. Kun kuningaskunta kuoli, kuoli pelikin. Mutta vuosisatoja myöhemmin se löydettiin taas ja kun peli elvytettiin, näiden muinaisten pelaajien paluu oli vääjäämätön. Kuolleena olemisessa on puolensa, kuten parantumistaito. Lisäksi joillakin khemrien pelaajilla on torjunta- ja syöttötaito vainajien haudoista ryöstettyjen maagisten esineiden ansiosta. Siksi khemrien joukkue on muita vainajaisten joukkueita parempi: he juoksevat ja syöttävät lähes yhtä hyvin kuin elävät. Parista nopeasta ja syöttötaitoisesta pelaajasta on etua vain, jos muu joukkue pysyy perässä. Khemrien joukkueessa suurin osa on hitaita luurankoja ja muumioita, joten valmentajan on käytettävä vuosisataista kokemustaan, jotta hän ei menetä parhaita pelaajiaan heti alkuunsa.