Keskitason paketti 2
Rekrytoi riveihisi sieluja ryöstävä legendaarinen sotajoukko Sol’Zara ja avaa tärkeät viisauden ja ylösnousemuksen orbit, jotta saat joukoistasi todella kaiken irti! Lunasta kaikki tämä ja 45 jalokiviavainta uusia sotajoukkoja varten Intermediate Pack 2 -paketilla. Intermediate Pack 2 -paketin sisältö: 1 Sol’Zara 5 viisauden orbia 5 ylösnousemuksen orbia 45 jalokiviavainta Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden.