Keskitason paketti 1
Rekrytoi riveihisi ritarillinen eeppinen sotajoukko Arcanus ja avaa tärkeät viisauden ja ylösnousemuksen orbit, jotta saat joukoistasi todella kaiken irti! Lunasta kaikki tämä ja 20 jalokiviavainta uusia sotajoukkoja varten Intermediate Pack 1 -paketilla. Intermediate Pack 1 -paketin sisältö: 1 Arcanus 2 viisauden orbia 2 ylösnousemuksen orbia 20 jalokiviavainta Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden.