Karttapaketti 3
Laajenna Lost Planet 3 -moninpelielämystä 2 lisäkartalla.Convoy Chasmissa NEVEC saattaa taistelukissaa vuoristosolan läpi, kuljettaen tärkeitä salaisuuksia. Kun Snow Pirates kuulee siitä, he väijyttävät saattueen solaan. Estä NEVEC:iä pääsemästä solan läpi, jos olet Snow Pirates. Jos olet NEVEC, mene solan läpi, maksoi mitä maksoi. Pystysuora suuntaus on tärkeä. Auta joukkueesi voitoon.Siegessä NEVEC ja Snow Pirates taistelevat sotilastukikohdasta, joka on tärkeä NEVEC:in operaatioille. Jos olet Snow Pirates, murtaudu sisään, kerää puhdasta lämpöenergiaa ja pakene ilmakuljetuksella mahdollisimman pian. Jos olet NEVEC, estä Snow Piratesia suorittamasta ryöstöä ja suojele tukikohtaa.