Kartta: Pimeä törmäys
Pudonnut Condor-kone palaa läpi yön ja täyttää tämän kaupunkikorttelin synkällä usvalla. Kartan lyhyet näköetäisyydet pitävät kohtaamiset lähietäisyyksillä ja vaativat tiivistä tiimityötä.