Kartta: Lift Apex
Valtavat rakennelmat nostivat aikoinaan imulsionia Serano Oceanin syvyyksistä. Hissin keskellä olevilla ikkunaluukuilla voidaan sulkea ampumalinjoja ja keskittää taistelu lautan yhdelle sivustalle.