Kartta: Kuivatelakka
Tämän rahtialuksen kulunut hylky tarjoaa suojaa ryhmälle, joka on asuttanut lähialueen. Aluksen korotettujen tasanteiden hallitseminen tarjoaa voimakkaita tukimahdollisuuksia – mutta tämä alus on iso ja sen hallitseminen on yksin vaikeaa.