Kartta: Kellotorni
Swarmin saapuminen tähän kaupungin unohdettuun keskukseen on tuhonnut tämän ränsistyneen aukion täysin. Kellotornin alla tappeleminen on nopein tapa päästä taisteluun, mutta ylhäällä oleva kaupungintalo tarjoaa hienoja puolustusasemia tarkka-ammuntaa ja kartan hallintaa varten.