Kartta: Hotelli
Linnoitettu Pinion Hotel on toiminut COG:in kenttätukikohtana kerran jos toisenkin. Hotellin eristyksissä oleva sisätilat tarjoavat vaarallisen mutta tehokkaan koukkaustilaisuuden avoimeen katutaisteluun.