Kartta: Fuel Depot
Tämä asema toimi kerran COGin kaivosoperaatioiden keskuksena. Helikopterialustan sivustat muodostavat hyviä puolustusasemia, mutta lentokonehallin hallinta on avain vihollisen painostukseen.