Kaorin lumilauta ja muuta
SSX on palannut! Pidä jälleen vauhtia Kaori Nishidakena, joka pyrki aikoinaan Japanin olympiajoukkueeseen ja jonka tavoitteena on nyt valloittaa maailman vaarallisimmat vuoret. Viimeistele paketti käyttämällä tason 6 Ultimate-lumilautaa ja hyödyntämällä mahtavaa erityistä lumilautaominaisuuden tehostinta laskujesi aikana. Etene entistä nopeammin ja ansaitse SSX-yksiköitä tason 4 GeoTagin avulla.