Kao the Kangaroo Oh! Well DLC
Jopas, jopas, tekeillä on jotain aavemaista! Kun valloitettavana on viisi uutta Eternal Wellsiä ja avattavana on viisi pelottavaa ulkoasua, Kao The Kangaroo Oh! Well -sisältöpaketti on täydellinen tapa valmistautua säikäytettäväksi. Opasta Kao läpi uusien taitoja testaavien haasteiden. Hypi, lyö, kiipeä ja liu’u tässä upouudessa sisältöpaketissa. Kaon vaatekaappiin on lisätty joukko uusia ja pelottavia vetimiä. Näytä hyvältä viidellä uudella avattavalla asulla, jotka on räätälöity säikäyttämään Kaon viholliset... sekä kaverit ja perheen!