Kao the Kangaroo: Bend The Roo'les
Säännöt on tarkoitettu rikottavaksi, mutta roolit on tarkoitettu esitettäviksi. Kao The Kangaroo -pelin ylösalaisin kääntävä Bend the Roo'les on täysin uudenlainen tapa nauttia kaulaansa venyttävästä, pörröisestä ikonista. Se on ainoa tapa venyttää kaikkia sääntöjä tekemättä mitään laitonta! Et ole koskaan nähnyt tällaista Kaoa! Eternal Warrior on ehkä kukistettu, mutta Eternal Worldin vaikutusvalta pysyy ennallaan! Maailman suurin – ja äkäisin – rapu on hautunut Eternal Worldin voimassa ja yrittää hävittää sen avulla kaikki kengurut saarelta voidakseen omistautua lempiharrastukselleen... nukkumiselle. Jättiläisrapuun imeytynyt voima on antanut hänelle fyysisiä kykyjä, joiden avulla hän pystyy hallitsemaan kaikkia rapuja ja pieniä olentoja ympärillään ja muuttumaan... RAPUKUNINKAAKSI. Vain Kao pystyy vastustamaan tätä saksia naksuttelevaa uhkaa! Pystyykö Kao kukistamaan Rapukuninkaan?! Miten Eternal Worldin käy!?! Ota selvää pelissä Kao The Kangaroo: Bend the Roo'les!