KAAOSKÄÄPIÖT
Kaaoskääpiöt ovat kääpiötutkimusmatkailijoiden kieroutuneita jälkeläisiä, jotka ovat altistuneet Kaaoksen kauheille voimille ja muuttuneet pahoiksi ja itsekkäiksi olennoiksi. Yksi asia ei kuitenkaan ole muuttunut: he rakastavat edelleen Blood Bowlin pelaamista! Heidän legendaarinen tähtipelaajansa on Zzharg Madeye. Kaaoskääpiöt ovat puolustuskeskeisiä joukkueita. He hyödyntävät nopeita kentaurinoutajiaan ja erittäin lujaa eturintamaa, joka kestää kovatkin paineet, antaen samalla mitalla takaisin. Lisäksi yksi heidän parhaista puolistaan on se, että vahvimmat pelaajat, kuten kentaurisonnit, saavat voimalliset taitonsa nopeasti käyttöön. Kaaoskääpiöiden pahin heikkous on huonot pallonkäsittelytaidot. Pienuutensa ja kömpelyytensä takia heidän on turvauduttava suurhiisiin pallon viemisessä eteenpäin. Suurhiidet ovat melko ketteriä, mutta jäävät helposti vastustajien jalkoihin.