Just Cause 4 – Shark and Bark -ajoneuvopaketti
Haita, lasereita, koiria ja turboja. Voiko enempää pyytää? Shark and Bark -ajoneuvopaketin sisältö: SHARK CAR (Thresher): Hyökkää vedestä maalle Shark Car -ajoneuvolla, jossa on lasertähtäystä hyödyntävä aseistus DOG CAR ('84 Sheepdog): Erotu joukosta tällä karvapäällysteisellä ajoneuvolla. Anna Black Handille karvaista kyytiä ja pakene nopeasti turbon avulla.