Just Cause 4 - Renegade-paketti
Hanki Renegade-paketti ja saat Renegade Drone Rifle -erikoiskiväärin sekä Renegade Wingsuit -liitopuvun ja Renegade Parachute -laskuvarjon. – Renegade Drone Rifle: Tällä tekniikan ihmeellä voit laukaista ilmaan droonin, joka auttaa Ricoa ampumalla valojuovaluoteja. – Renegade Wingsuit: Lennä Solísin taivaalla tyylikkäänä tällä ainutlaatuisella luopioaiheisella liitopuvulla. – Renegade Parachute: Leiju Solísin yllä tyylikkäänä tällä luopioaiheisella laskuvarjolla.